sabato 3 luglio 2021

LU ASU ( IL BACIO )


 

Ah ! nu asu, nu asu!

e cci è ca se lu scerra

Lu nnutu ci ccappai tre giurni arretu?

ci se scerra lu scigghiu e lu rreuetu

ci l' amore te tae quandu te nferra ?


Ieu sprasemaa pe nnu asu te nna stria:

ni lu cercaa, ma quiddhra un mbulia.


Purtà nna ucca comu nna cerasa,

ma la raggione nu mbulia cu trasa...


putrà nna ucca te curaddu finu...

e ieu pensaa: me minu o nu mme minu?


E me menai: lu tiaulu mia tantatu!

maletizzione!!... ni fetia lu fiatu

Questi versi, scritti da Enrico Bozzi, sono stati tratti dal volume I° dell " ENCICLOPEDIA DIALETTALE SALENTINA DELL' AMORE "                                            


TRADUZIONE


Un bacio, un bacio

chi se lo può sacordaew

il guaio che capitò tre giorni fa

cni può scordarsi la pena ed il travaglio

che l' amore ti dà quando t' afferra ?


Anelavo il bacio d' una ragazza

glielo chiedevo, ma lei non voleva


Avea la bocca come ciliegia

ma la testa non voleva ragionare...


Aveva una bocca di prezioso corallo 

ed io pensavo : mi butto o non mi butto ?


E mi buttai..... il diavolo m' incitò!

Maledizione, le puzzava l' alito.



Nessun commento:

Posta un commento

Visualizzazioni totali

Archivio blog