sabato 27 settembre 2014

PROVERBI E DINTORNI

DICE IL SAGGIO
DOPO LENZIE ED IL BELLUSCO
CELCATO HO GIOLGIO DENTLO AL BOSCO
E SICCOME NON LO TLOVATO
A MONTECITOLIO SON ANDATO
MA NON MI HANNO FATTO ENTLALE
MI HANNO DETTO CHE STAVA MALE
E I PLOVELBI CHE HO TLOVATO
PEL LA STLADA MI HAN LACCONTATO
A ROMA IDDIO NUN È TRINO MA QUATTRINO

DRENTO LA BOTTE PICCOLA CE STA ER VINO BONO, MA DRENTO QUELLA GROSSA CE NE STÀ DE PIÙ

 1 )   Ci vaje cullu zzoppu zzicca a zzoppicare puru issu ;
 2 )   Ciuveddhri nasce 'mparatu ;
 3 )   Comu manci pachi ;
 4 )   Cuntadinu capiddhri curti e cervieddhru finu ;
 5 )   Core allegru ddiu lu iuta ;
 6 )   Cu guadagna nnu Carlinu, perse lu Ducatu ;
 7 )   Cu ll' arte e cu llu 'ngannu se campa metà annu, cu lu ' ngannu e cu ll' arte se campa l' addhra parte ;
 8 )   Cu llu picca se campa,ci llu nienti se more ;
 9 )   Cu llu tiempu e cu ogne scussune ogne scarpa ddenta scarpune ;
10)   Cu tra cose se rricchisce : l' acchiatura, la ' ncurnatura e lla manica te teraturu

Nessun commento:

Posta un commento

Visualizzazioni totali

Archivio blog