lunedì 28 dicembre 2015

INDOVINELLI MALIZIOSI







Sutta ll' arveru te l' ulia                            Sotto l' albero d' ulivo
cci mme vene, cci mme vinia,                   che mi viene, che mi verrebbe                    
cu tte l' apru l pertusu,                              di aprirtelo il buco,
e tte mintu la Nina mia                              e metterti la Nina mia     

Iddhru carca rasu, rasu,                           Lui preme raso, raso,
ieu me apru e me lu trasu                         io mi apro e me l' introduco

Bbeddhre caruse, nu ll' aiti a male ,       Belle ragazze, non abbiatelo a male,
ma quandu piscia ieu lu tegnu mmanu  ma quando piscia io lo tengo in mano

Lu papa lu tene e nu l' usa,                      Il papa lo ha ma non lo usa,   
lu maritu lu tene e lu dà,                           il marito lo ha e lo dà,
l' aie persu la cattiìa,                                lo ha perduto la vedova,
lu va an cerca la sirìa                               lo va cercando la giovinetta

Le piccinne lu tenenu nanu,                    Le bambine lo hanno nano,
se lu llisciane tutte cu lla manu.              se lo lisciano tutte con la mano.

SDOLUZIONI

1)  Lu cugnatu e le leune                           La scure e la legna
2)  La terra e lu nustrale                            La terra e l' aratro
3)  Lu mbutu                                               L' imbuto
4)  Lu cugnme                                             Il cognome
5)  Lu tamantile                                           Il grembiule

Nessun commento:

Posta un commento

Visualizzazioni totali

Archivio blog